PROOFREADING
Weryfikacja i korekta tekstów
Skorzystaj z profesjonalnego wsparcia
Kluczem do skutecznej komunikacji z klientami są wolne od błędów i dobrze napisane teksty. Jednym z decydujących czynników przy podejmowaniu decyzji zakupowych jest sposób, w jaki zaprezentowana jest oferta. To od doboru właściwych słów często zależy, czy użytkownik naszej witryny nam zaufa i podejmie pożądaną akcję, czy uzna nas za niewiarygodnych i opuści stronę. Publikując treści z błędami bardzo łatwo możemy zrazić potencjalnych klientów – skoro nie potrafimy profesjonalnie zaprezentować oferty – to czy produkt lub usługa, którą chcemy zaoferować również nie są wolne od błędów? Z drugiej strony dobrze przygotowane, spójne, klarowne teksty przyczyniają się do wzrostu zaufania klientów do naszej marki i jej produktów, co przekłada się na wzrost konwersji.
Proofreading – dlaczego pełni ważną rolę?
Proofreading można zamiennie nazwać usługą sprawdzenia i korekty językowej tekstu. Wykonuje ją native speaker danego języka, a jeżeli jest to konieczne i uzgodnione w ramach projektu – również specjalista w danej dziedzinie. Weryfikacji poddawana jest składnia, ortografia, interpunkcja, styl oraz słownictwo – korektor sprawdza zasadność wykorzystania danego słowa lub wyrażenia i jeśli to konieczne – nanosi poprawki. W ramach usługi proofreadingu nie są natomiast poprawiane błędy merytoryczne – ich wychwycenie i ewentualna korekta należą do autora tekstu.
Usługa proofreadingu może być wykorzystana do weryfikacji i korekty praktycznie każdego rodzaju tekstów. Można ją zastosować do tekstów reklamowych, marketingowych, naukowych, dziennikarskich czy literackich. Uzyskujemy dzięki niej teksty bardziej przejrzyste i klarowne, pozbawione niepotrzebnych słów, które mogą przeszkadzać w odbiorze. W zależności od kontekstu słowa lub wyrażenia niepasujące są zamieniane na właściwe (dotyczy to głównie słów o wielu znaczeniach), które lepiej spełniają swoją funkcję. Szczególnego znaczenia nabiera proofreading w odniesieniu do konwersacji na profilach firm w mediach społecznościowych – tutaj często konieczne jest wykazanie się znajomością nie tylko poprawności językowej, ale też sformułowań charakterystycznych dla np. danej grupy wiekowej lub dla określonego środowiska w danym kraju lub społeczności.
Oferujemy proofreading, dzięki któremu brzmienie tekstu będzie naturalne, język klarowny i pozbawiony uchybień, a tekst spójny, ujednolicony stylistycznie i atrakcyjny dla odbiorców.
Proofreading – dlaczego pełni ważną rolę?
Proofreading można zamiennie nazwać usługą sprawdzenia i korekty językowej tekstu. Wykonuje ją native speaker danego języka, a jeżeli jest to konieczne i uzgodnione w ramach projektu – również specjalista w danej dziedzinie. Weryfikacji poddawana jest składnia, ortografia, interpunkcja, styl oraz słownictwo – korektor sprawdza zasadność wykorzystania danego słowa lub wyrażenia i jeśli to konieczne – nanosi poprawki. W ramach usługi proofreadingu nie są natomiast poprawiane błędy merytoryczne – ich wychwycenie i ewentualna korekta należą do autora tekstu.
Usługa proofreadingu może być wykorzystana do weryfikacji i korekty praktycznie każdego rodzaju tekstów. Można ją zastosować do tekstów reklamowych, marketingowych, naukowych, dziennikarskich czy literackich. Uzyskujemy dzięki niej teksty bardziej przejrzyste i klarowne, pozbawione niepotrzebnych słów, które mogą przeszkadzać w odbiorze. W zależności od kontekstu słowa lub wyrażenia niepasujące są zamieniane na właściwe (dotyczy to głównie słów o wielu znaczeniach), które lepiej spełniają swoją funkcję. Szczególnego znaczenia nabiera proofreading w odniesieniu do konwersacji na profilach firm w mediach społecznościowych – tutaj często konieczne jest wykazanie się znajomością nie tylko poprawności językowej, ale też sformułowań charakterystycznych dla np. danej grupy wiekowej lub dla określonego środowiska w danym kraju lub społeczności.
Oferujemy proofreading, dzięki któremu brzmienie tekstu będzie naturalne, język klarowny i pozbawiony uchybień, a tekst spójny, ujednolicony stylistycznie i atrakcyjny dla odbiorców.
Zaufaj naszym redaktorom
Pozwól sobie pomóc, by Twoje teksty osiągnęły pełen potencjał i zapewniły wyniki, do jakich dążysz!
Zaufaj naszym redaktorom
Pozwól sobie pomóc, by Twoje teksty osiągnęły pełen potencjał i zapewniły wyniki, do jakich dążysz!
Jak wygląda korekta tekstu lub tłumaczenia?
- Sprawdzenie tekstu pod kątem zgodności z zasadami gramatycznymi danego języka docelowego.
- Korekta tekstu pod względem stylistyki i spójności.
- Sprawdzenie poprawności ortograficznej i zasadności użytego słownictwa.
- „Oszlifowanie” tekstu, by brzmiał bardziej naturalnie.
W jakich przypadkach możesz potrzebować korekty?
- Jeżeli chcesz się upewnić, że teksty które opublikowałeś lub zamierzasz opublikować na swojej stronie są pozbawione błędów – sczytamy je i zweryfikujemy pod kątem poprawności ortograficznej, gramatycznej i interpunkcyjnej.
- Jeżeli wydaje Ci się, że tekstom brakuje klarowności i spójności – sczytamy je i zweryfikujemy pod kątem słownictwa i stylu, by zwiększyć przejrzystość i poprawić płynność, a także poprawimy błędy ortograficzne, gramatyczne i interpunkcyjne.
- Jeżeli Twoje teksty nie spełniają funkcji sprzedażowej i mają charakter opisowy – sczytamy je, przeredagujemy i poprawimy ewentualne błędy ortograficzne, gramatyczne lub interpunkcyjne oraz zadbamy o ich przejrzystość. Tekst PR-owy zamienimy w tekst sprzedażowy, by odwiedzający Twoją stronę stali się Twoimi klientami.
Wycena
Wycena usługi uzależniona jest od poziomu weryfikacji tekstu, który nam powierzysz. Proponujemy 3 poziomy cenowe w zależności od zaawansowania pracy z tekstem. Opłata pobierana jest za słowo w dokumencie wyjściowym:
- Korekta błędów ortograficznych, gramatycznych i interpunkcyjnych
– 0,13 pln / słowo - Korekta z przeredagowaniem niezrozumiałych zdań – 0,15 pln / słowo
- Korekta z przeredagowaniem w tekst sprzedażowy – 0,18 pln / słowo
Osobnej wycenie podlegają teksty o dużym rozmiarze (powyżej 10.000 słów), oraz zlecenia ekspresowe.
Jak wygląda korekta tekstu lub tłumaczenia?
1. Sprawdzenie tekstu pod kątem zgodności z zasadami gramatycznymi danego języka docelowego.
2. Korekta tekstu pod względem stylistyki i spójności.
3. Sprawdzenie poprawności ortograficznej i zasadności użytego słownictwa.
„Oszlifowanie” tekstu, by brzmiał bardziej naturalnie.
W jakich przypadkach możesz potrzebować korekty?
1. Jeżeli chcesz się upewnić, że teksty które opublikowałeś lub zamierzasz opublikować na swojej stronie są pozbawione błędów – sczytamy je i zweryfikujemy pod kątem poprawności ortograficznej, gramatycznej i interpunkcyjnej.
2. Jeżeli wydaje Ci się, że tekstom brakuje klarowności i spójności – sczytamy je i zweryfikujemy pod kątem słownictwa i stylu, by zwiększyć przejrzystość i poprawić płynność, a także poprawimy błędy ortograficzne, gramatyczne i interpunkcyjne.
3. Jeżeli Twoje teksty nie spełniają funkcji sprzedażowej i mają charakter opisowy – sczytamy je, przeredagujemy tam, gdzie to konieczne, a także poprawimy jego przejrzystość oraz ewentualne błędy ortograficzne, gramatyczne i interpunkcyjne. Tekst PR-owy zamienimy w tekst sprzedażowy, by odwiedzający Twoja stroną stali się Twoimi klientami.
Wycena
Wycena usługi uzależniona jest od poziomu weryfikacji tekstu, który nam powierzysz. Proponujemy 3 poziomy cenowe w zależności od zaawansowania pracy z tekstem. Opłata pobierana jest za słowo w dokumencie wyjściowym:
1. Korekta błędów ortograficznych, gramatycznych i interpunkcyjnych – 0,13 pln / słowo
2. Korekta z przeredagowaniem niezrozumiałych zdań – 0,15 pln / słowo
3. Korekta z przeredagowaniem w tekst sprzedażowy – 0,18 pln / słowo
4. Osobnej wycenie podlegają teksty o dużym rozmiarze (powyżej 10.000 słów), oraz zlecenia ekspresowe.
CHCĘ ZAMÓWIĆ PROOFREADING
Czerwona * – informacje wymagane do opracowania Twojego zlecenia
PROCES REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Przesłanie formularza do wyceny (przez stronę lub mailem).
2. Kontakt ze strony Splendid Content (tak szybko jak to możliwe).
3. Przygotowanie i przesłanie oferty.
4. Akceptacja lub omówienie i dostosowanie oferty.
5. Zawarcie umowy lub złożenie zamówienia przez Klienta i potwierdzenie przyjęcia zlecenia do realizacji przez Splendid Content.
6. Realizacja projektu.
7. Przekazanie gotowego tekstu.
8. Akceptacja ze strony klienta lub zgłoszenie ewentualnych uwag; zmiany lub korekty w razie konieczności i ostateczna akceptacja.
9. Wystawienie faktury Vat.
Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe (najczęściej czas oczekiwania wynosi nie dłużej niż godzinę),
jednak gdyby czas oczekiwania wydłużał się – prosimy o telefon lub smsa (695 665 455).
W przypadku zamówienia u nas usługi napisania lub tłumaczenia tekstu – korekta gotowego produktu zawsze jest wliczona w cenę.
Jeśli masz pytania dotyczące naszych usług lub powyższego formularza – skontaktuj się z nami: