PROOFREADING

Weryfikacja i korekta tekstów
Skorzystaj z profesjonalnego wsparcia

Kluczem do skutecznej komunikacji z klientami są wolne od błędów i dobrze napisane teksty. Jednym z decydujących czynników przy podejmowaniu decyzji zakupowych jest sposób, w jaki zaprezentowana jest oferta. To od doboru właściwych słów często zależy, czy użytkownik naszej witryny nam zaufa i podejmie pożądaną akcję, czy uzna nas za niewiarygodnych i opuści stronę. Publikując treści z błędami bardzo łatwo możemy zrazić potencjalnych klientów – skoro nie potrafimy profesjonalnie zaprezentować oferty – to czy produkt lub usługa, którą chcemy zaoferować również nie są wolne od błędów? Z drugiej strony dobrze przygotowane, spójne, klarowne teksty przyczyniają się do wzrostu zaufania klientów do naszej marki i jej produktów, co przekłada się na wzrost konwersji.

Proofreading – dlaczego pełni ważną rolę?

Proofreading można zamiennie nazwać usługą sprawdzenia i korekty językowej tekstu. Wykonuje ją native speaker danego języka, a jeżeli jest to konieczne i uzgodnione w ramach projektu – również specjalista w danej dziedzinie. Weryfikacji poddawana jest składnia, ortografia, interpunkcja, styl oraz słownictwo – korektor sprawdza zasadność wykorzystania danego słowa lub wyrażenia i jeśli to konieczne – nanosi poprawki. W ramach usługi proofreadingu nie są natomiast poprawiane błędy merytoryczne – ich wychwycenie i ewentualna korekta należą do autora tekstu.

Usługa proofreadingu może być wykorzystana do weryfikacji i korekty praktycznie każdego rodzaju tekstów. Można ją zastosować do tekstów reklamowych, marketingowych, naukowych, dziennikarskich czy literackich. Uzyskujemy dzięki niej teksty bardziej przejrzyste i klarowne, pozbawione niepotrzebnych słów, które mogą przeszkadzać w odbiorze. W zależności od kontekstu słowa lub wyrażenia niepasujące są zamieniane na właściwe (dotyczy to głównie słów o wielu znaczeniach), które lepiej spełniają swoją funkcję. Szczególnego znaczenia nabiera proofreading w odniesieniu do konwersacji na profilach firm w mediach społecznościowych – tutaj często konieczne jest wykazanie się znajomością nie tylko poprawności językowej, ale też sformułowań charakterystycznych dla np. danej grupy wiekowej lub dla określonego środowiska w danym kraju lub społeczności.

Oferujemy proofreading, dzięki któremu brzmienie tekstu będzie naturalne, język klarowny i pozbawiony uchybień, a tekst spójny, ujednolicony stylistycznie i atrakcyjny dla odbiorców.

Proofreading – dlaczego pełni ważną rolę?

Proofreading można zamiennie nazwać usługą sprawdzenia i korekty językowej tekstu. Wykonuje ją native speaker danego języka, a jeżeli jest to konieczne i uzgodnione w ramach projektu – również specjalista w danej dziedzinie. Weryfikacji poddawana jest składnia, ortografia, interpunkcja, styl oraz słownictwo – korektor sprawdza zasadność wykorzystania danego słowa lub wyrażenia i jeśli to konieczne – nanosi poprawki. W ramach usługi proofreadingu nie są natomiast poprawiane błędy merytoryczne – ich wychwycenie i ewentualna korekta należą do autora tekstu.

Usługa proofreadingu może być wykorzystana do weryfikacji i korekty praktycznie każdego rodzaju tekstów. Można ją zastosować do tekstów reklamowych, marketingowych, naukowych, dziennikarskich czy literackich. Uzyskujemy dzięki niej teksty bardziej przejrzyste i klarowne, pozbawione niepotrzebnych słów, które mogą przeszkadzać w odbiorze. W zależności od kontekstu słowa lub wyrażenia niepasujące są zamieniane na właściwe (dotyczy to głównie słów o wielu znaczeniach), które lepiej spełniają swoją funkcję. Szczególnego znaczenia nabiera proofreading w odniesieniu do konwersacji na profilach firm w mediach społecznościowych – tutaj często konieczne jest wykazanie się znajomością nie tylko poprawności językowej, ale też sformułowań charakterystycznych dla np. danej grupy wiekowej lub dla określonego środowiska w danym kraju lub społeczności.

Oferujemy proofreading, dzięki któremu brzmienie tekstu będzie naturalne, język klarowny i pozbawiony uchybień, a tekst spójny, ujednolicony stylistycznie i atrakcyjny dla odbiorców.

Zaufaj naszym redaktorom

Pozwól sobie pomóc, by Twoje teksty osiągnęły pełen potencjał i zapewniły wyniki, do jakich dążysz!

Zaufaj naszym redaktorom

Pozwól sobie pomóc, by Twoje teksty osiągnęły pełen potencjał i zapewniły wyniki, do jakich dążysz!

Jak wygląda korekta tekstu lub tłumaczenia?
  1. Sprawdzenie tekstu pod kątem zgodności z zasadami gramatycznymi danego języka docelowego.
  2. Korekta tekstu pod względem stylistyki i spójności.
  3. Sprawdzenie poprawności ortograficznej i zasadności użytego słownictwa.
  4. „Oszlifowanie” tekstu, by brzmiał bardziej naturalnie.
W jakich przypadkach możesz potrzebować korekty?
  1. Jeżeli chcesz się upewnić, że teksty które opublikowałeś lub zamierzasz opublikować na swojej stronie są pozbawione błędów – sczytamy je i zweryfikujemy pod kątem poprawności ortograficznej, gramatycznej i interpunkcyjnej.
  2. Jeżeli wydaje Ci się, że tekstom brakuje klarowności i spójności – sczytamy je i zweryfikujemy pod kątem słownictwa i stylu, by zwiększyć przejrzystość i poprawić płynność, a także poprawimy błędy ortograficzne, gramatyczne i interpunkcyjne.
  3. Jeżeli Twoje teksty nie spełniają funkcji sprzedażowej i mają charakter opisowy – sczytamy je, przeredagujemy i poprawimy  ewentualne błędy ortograficzne, gramatyczne lub interpunkcyjne oraz zadbamy o ich przejrzystość. Tekst PR-owy zamienimy w tekst sprzedażowy, by odwiedzający Twoją stronę stali się Twoimi klientami.
Wycena

Wycena usługi uzależniona jest od poziomu weryfikacji tekstu, który nam powierzysz. Proponujemy 3 poziomy cenowe w zależności od zaawansowania pracy z tekstem. Opłata pobierana jest za słowo w dokumencie wyjściowym:

  1. Korekta błędów ortograficznych, gramatycznych i interpunkcyjnych
    – 0,13 pln / słowo
  2. Korekta z przeredagowaniem niezrozumiałych zdań – 0,15 pln / słowo
  3. Korekta z przeredagowaniem w tekst sprzedażowy – 0,18 pln / słowo

Osobnej wycenie podlegają teksty o dużym rozmiarze (powyżej 10.000 słów), oraz zlecenia ekspresowe.

Jak wygląda korekta tekstu lub tłumaczenia?

1. Sprawdzenie tekstu pod kątem zgodności z zasadami gramatycznymi danego języka docelowego.

2. Korekta tekstu pod względem stylistyki i spójności.

3. Sprawdzenie poprawności ortograficznej i zasadności użytego słownictwa.

„Oszlifowanie” tekstu, by brzmiał bardziej naturalnie.

W jakich przypadkach możesz potrzebować korekty?

1. Jeżeli chcesz się upewnić, że teksty które opublikowałeś lub zamierzasz opublikować na swojej stronie są pozbawione błędów – sczytamy je i zweryfikujemy pod kątem poprawności ortograficznej, gramatycznej i interpunkcyjnej.

2. Jeżeli wydaje Ci się, że tekstom brakuje klarowności i spójności – sczytamy je i zweryfikujemy pod kątem słownictwa i stylu, by zwiększyć przejrzystość i poprawić płynność, a także poprawimy błędy ortograficzne, gramatyczne i interpunkcyjne.

3. Jeżeli Twoje teksty nie spełniają funkcji sprzedażowej i mają charakter opisowy – sczytamy je, przeredagujemy tam, gdzie to konieczne, a także poprawimy jego przejrzystość oraz ewentualne błędy ortograficzne, gramatyczne i interpunkcyjne. Tekst PR-owy zamienimy w tekst sprzedażowy, by odwiedzający Twoja stroną stali się Twoimi klientami.

Wycena

Wycena usługi uzależniona jest od poziomu weryfikacji tekstu, który nam powierzysz. Proponujemy 3 poziomy cenowe w zależności od zaawansowania pracy z tekstem. Opłata pobierana jest za słowo w dokumencie wyjściowym:

1. Korekta błędów ortograficznych, gramatycznych i interpunkcyjnych – 0,13 pln / słowo

2. Korekta z przeredagowaniem niezrozumiałych zdań – 0,15 pln / słowo

3. Korekta z przeredagowaniem w tekst sprzedażowy – 0,18 pln / słowo

4. Osobnej wycenie podlegają teksty o dużym rozmiarze (powyżej 10.000 słów), oraz zlecenia ekspresowe.

CHCĘ ZAMÓWIĆ PROOFREADING

Proofreading
Poziom korekty
Pole wyboru
(podaj datę do której powinniśmy zrealizować zlecenie)
Maksymalny rozmiar pliku: 100MB
dozwolone pliki: txt, pdf, doc, docx
Wymagane zgody
Administratorem danych osobowych jest firma Splendid Content Irmina Fabijańska - Florek z siedzibą w Lublinie, 20-029 przy ul. Grottgera 9 / 1, NIP: 9462131149, a dane wpisane w formularzu kontaktowym będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane pytanie. Szczegółowe informacje w Polityce Prywatności.

Czerwona * – informacje wymagane do opracowania Twojego zlecenia

PROCES REALIZACJI ZAMÓWIENIA

1. Przesłanie formularza do wyceny (przez stronę lub mailem).
2. Kontakt ze strony Splendid Content (tak szybko jak to możliwe).
3. Przygotowanie i przesłanie oferty.
4. Akceptacja lub omówienie i dostosowanie oferty.
5. Zawarcie umowy lub złożenie zamówienia przez Klienta i potwierdzenie przyjęcia zlecenia do realizacji przez Splendid Content.
6. Realizacja projektu.
7. Przekazanie gotowego tekstu.
8. Akceptacja ze strony klienta lub zgłoszenie ewentualnych uwag; zmiany lub korekty w razie konieczności i ostateczna akceptacja.
9. Wystawienie faktury Vat.

Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe (najczęściej czas oczekiwania wynosi nie dłużej niż godzinę),
jednak gdyby czas oczekiwania wydłużał się – prosimy o telefon lub smsa (695 665 455).

W przypadku zamówienia u nas usługi napisania lub tłumaczenia tekstu – korekta gotowego produktu zawsze jest wliczona w cenę.

Jeśli masz pytania dotyczące naszych usług lub powyższego formularza – skontaktuj się z nami:

Ustawienia prywatności
Dziękujemy za zainteresowanie usługami Splendid Content i za odwiedzenie naszej witryny lub mobilnej aplikacji. Nasza Polityka Prywatności pomoże Ci w zrozumieniu sposobu, w jaki sposób gromadzimy i wykorzystujemy udostępnione nam dane osobowe.
Splendid Content nie sprzedaje ani nie udostępnia danych swoich klientów ani list mailingowych żadnym podmiotom trzecim w celach marketingowych lub innych bez otrzymania Twojej wyraźnej zgody.

Informacje ogólne
1. Niniejsza polityka dotyczy serwisu www, funkcjonującego pod adresem url: https://splendidcontent.pl
2. Operatorem serwisu oraz Administratorem danych osobowych jest: Splendid Content Irmina Fabijańska – Florek, Ul. Grottgera 9 / 1, 20-029 Lublin
3. Adres kontaktowy poczty elektronicznej operatora: biuro@splendidcontent.pl
4. Operator jest Administratorem Twoich danych osobowych w odniesieniu do danych podanych dobrowolnie w Serwisie.
5. Serwis wykorzystuje dane osobowe w następujących celach:
o Obsługa zapytań przez formularz
o Realizacja zamówionych usług
o Prezentacja oferty lub informacji
o Prowadzenie newslettera
6. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
o Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach dane, które zostają wprowadzone do systemów Operatora.
o Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).
Wybrane metody ochrony danych stosowane przez Operatora
1. Miejsca logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL). Dzięki temu dane osobowe i dane logowania, wprowadzone na stronie, zostają zaszyfrowane w komputerze użytkownika i mogą być odczytane jedynie na docelowym serwerze.
2. Istotnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja wszelkiego oprogramowania, wykorzystywanego przez Operatora do przetwarzania danych osobowych, co w szczególności oznacza regularne aktualizacje komponentów programistycznych.
Hosting
1. Serwis jest hostowany (technicznie utrzymywany) na serwera operatora: www.cyberfolks.pl.
Twoje prawa i dodatkowe informacje o sposobie wykorzystania danych
1. W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać Twoje dane osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do wykonania zawartej z Tobą umowy lub do zrealizowania obowiązków ciążących na Administratorze. Dotyczy to takich grup odbiorców:
o firma hostingowa na zasadzie powierzenia;
o firmy świadczące usługi marketingu na rzecz Administratora;
o upoważnieni współpracownicy, którzy korzystają z danych w celu realizacji celu działania strony
2. Twoje dane osobowe przetwarzane są przez Administratora nie dłużej, niż jest to konieczne do wykonania związanych z nimi czynności określonych osobnymi przepisami (np. o prowadzeniu rachunkowości). W odniesieniu do danych marketingowych dane nie będą przetwarzane dłużej niż przez 3 lata.
3. Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora:
o dostępu do danych osobowych Ciebie dotyczących,
o ich sprostowania,
o usunięcia,
o ograniczenia przetwarzania,
o oraz przenoszenia danych.
4. Przysługuje Ci prawo do złożenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania wskazanego w pkt. 3.3 c) wobec przetwarzania danych osobowych w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym profilowania, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Ciebie interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
5. Na działania Administratora przysługuje skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do obsługi Serwisu.
7. W stosunku do Ciebie mogą być podejmowane czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w celu świadczenia usług w ramach zawartej umowy oraz w celu prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego.
8. Dane osobowe nie są przekazywane od krajów trzecich w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych. Oznacza to, że nie przesyłamy ich poza teren Unii Europejskiej.
Informacje w formularzach
1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika, w tym dane osobowe o ile zostaną one podane.
2. Serwis może zapisać informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
3. Serwis, w niektórych wypadkach, może zapisać informację ułatwiającą powiązanie danych w formularzu z adresem e-mail użytkownika wypełniającego formularz. W takim wypadku adres e-mail użytkownika pojawia się wewnątrz adresu url strony zawierającej formularz.
4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego, rejestracji usług itp. Każdorazowo kontekst i opis formularza w czytelny sposób informuje, do czego on służy.
Logi Administratora
1. Informacje o zachowaniu użytkowników w serwisie mogą podlegać logowaniu. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem.
Istotne techniki marketingowe
1. Operator stosuje analizę statystyczną ruchu na stronie, poprzez Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). Operator nie przekazuje do operatora tej usługi danych osobowych, a jedynie zanonimizowane informacje. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
2. Operator stosuje rozwiązanie automatyzujące działanie Serwisu w odniesieniu do użytkowników, np. mogące przesłać maila do użytkownika po odwiedzeniu konkretnej podstrony, o ile wyraził on zgodę na otrzymywanie korespondencji handlowej od Operatora.
3. Operator stosuje techniki remarketingowe, pozwalające na dopasowanie przekazów reklamowych do zachowania użytkownika na stronie, co może dawać złudzenie, że dane osobowe użytkownika są wykorzystywane do jego śledzenia, jednak w praktyce nie dochodzi do przekazania żadnych danych osobowych od Operatora do operatorom reklam. Technologicznym warunkiem takich działań jest włączona obsługa plików cookie.
4. Operator stosuje korzysta z piksela Facebooka. Ta technologia powoduje, że serwis Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA) wie, że dana osoba w nim zarejestrowana korzysta z Serwisu. Bazuje w tym wypadku na danych, wobec których sam jest administratorem, Operator nie przekazuje od siebie żadnych dodatkowych danych osobowych serwisowi Facebook. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika
Informacja o plikach cookies
1. Serwis korzysta z plików cookies.
2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
1. utrzymanie sesji użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
2. realizacji celów określonych powyżej w części “Istotne techniki marketingowe”;
5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujące z operatorem Serwisu podmioty, w szczególności dotyczy to firm: Google (Google Inc. z siedzibą w USA), Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA), Twitter (Twitter Inc. z siedzibą w USA).
Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?
1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www.
2. W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:
o Edge
o Internet Explorer
o Chrome
o Safari
o Firefox
o Opera
3. Urządzenia mobilne:
o Android
o Safari (iOS)
o Windows Phone