Content
Tłumaczenia
Wielojęzyczne, wysokiej jakości treści i tłumaczenia pomogą Ci dotrzeć do szerokiego grona odbiorców zagranicznych.
Proofreading
Jeśli przetłumaczyłeś tekst samodzielnie lub przy pomocy oprogramowania wspomagającego oferujemy Ci usługę proofreadingu.
BY UMIESZCZONY NA TWOJEJ WITRYNIE CONTENT SPEŁNIAŁ SWOJĄ FUNKCJĘ I PRZYCZYNIŁ SIĘ
DO POPRAWY JEJ POZYCJI W WYNIKACH WYSZUKIWANIA POWINIEN BYĆ DOBRZE ZAPLANOWANY. PRZEMYŚLANA STRATEGIA TWORZENIA TREŚCI WPŁYNIE POZYTYWNIE NA WZROST ZAUFANIA
I ZAANGAŻOWANIA UŻYTKOWNIKÓW WITRYNY I W EFEKCIE PRZYBLIŻY CIĘ
DO OCZEKIWANYCH WYNIKÓW BIZNESOWYCH.
Twój content powinien być DOBREJ JAKOŚCI, tzn. spójny, ciekawy, rzetelny i napisany w sposób atrakcyjny dla odbiorcy. Jeśli nie chcesz aby użytkownicy opuszczali Twoją witrynę zaraz po wejściu i jeśli zależy Ci na pozytywnych komentarzach i coraz większym ruchu na stronie – zadbaj o to, aby umieszczać na niej dokładnie to, czego szukają Twoi odbiorcy.
Pomożemy Ci przygotować taki content.
Twój content powinien być UNIKATOWY, tzn. nie może zawierać treści powielonych ani zduplikowanych fragmentów oraz musi przedstawiać wartość unikatową, czyli dogłębnie wyczerpać temat, przedstawić go z nowej perspektywy lub być zaprezentowanym w nowej formie pod względem stylistycznym i graficznym. Teksty spełniające wymóg UNIKATOWOŚCI gwarantują wysokie pozycje w wyszukiwarkach i uzyskują lepszą konwersję.
Pomożemy Ci napisać takie teksty.
Twój content musi być DOBRZE NAPISANY, tzn. nie może zawierać błędów merytorycznych, ortograficznych, stylistycznych ani formalnych. Powinien posiadać określoną strukturę i być napisany zgodnie z wymogami SEO. Przede wszystkim jednak musi odpowiadać na potrzeby Twoich odbiorców i je zaspokajać. To treści, które umieszczasz na stronie budują Twoją wiarygodność w ich oczach i wpływają na to, w jaki sposób postrzegana jest Twoja firma.
Usługa proofreadingu, którą oferujemy, pomoże Ci uzyskać teksty pozbawione błędów i atrakcyjne dla odbiorcy.
Twój content musi być SKUTECZNY: ostatecznie przecież celem content marketingu jest wywieranie wpływu na odbiorców w taki sposób, by odwiedzający Twoją witrynę stali się klientami i orędownikami Twojej marki. Twoje teksty mają inspirować odbiorców i motywować do działania.
Pomożemy Ci przygotować takie teksty.
Content umieszczony
na stronie jest najważniejszym kryterium rankingowym.
Na jakie teksty od nas możesz liczyć??
Są narzędziem do realizacji celów biznesowych, jakie sobie wyznaczyłeś. Efekty, jakie możesz osiągnąć dzięki publikowaniu wartościowych treści mogą być różne w zależności od obranej strategii marketingowej i wybranego kanału dystrybucji oraz cech lub intencji grupy docelowej, do której adresujesz Twój przekaz. Dla jednych oczekiwanym efektem będzie wygenerowana duża liczba udostępnień, zwiększony ruch na stronie lub blogu lub wysoka pozycja w wyszukiwarce, dla innych największa ilość transakcji w koszyku zakupowym.
W swojej strukturze – od tego zdawałoby się mało istotnego czynnika zależy jak potraktuje Twój content wyszukiwarka. Im bardziej dopracowana struktura tekstu (podział na akapity, wyraźnie zaznaczone wstęp, rozwinięcie, zakończenie, hierarchicznie ułożone nagłówki, wyróżnienia, opisy ALT elementów graficznych, wystarczająca ilość linków wewnętrznych, właściwe nasycenie słowami kluczowymi i zachęcające do odwiedzenia strony meta-opisy ) – innymi słowy – im lepiej tekst jest zoptymalizowany pod wymogi wyszukiwarek – tym wyższa jego pozycja w SERP’ach, a to przecież jest naszym celem.
Niewymuszone, o przejrzystej strukturze, napisane klarownym językiem, pozbawione błędów stylistycznych, gramatycznych czy formalnych, a do tego po prostu ciekawe!
Emocjonujące – co szczególne znaczenie zyskuje przy przygotowaniu opisów do e-commerce. Tutaj konieczne jest używanie różnych sztuczek, by wyróżnić się z tłumu. W dzisiejszym nasyceniu różnego rodzaju treściami w internecie dobre teksty powinny odwoływać się do emocji, być wybitne i efektowne pod względem nasycenia merytoryką. Chodzi nam przecież o to, by być zapamiętanym, komentowanym i polecanym.
Spełniają swoje zadanie odwołując się do pragnień i oczekiwań Twojej grupy docelowej nie w sposób bezpośredni, ale korespondując z jej potrzebami i życzeniami. Nie nakłaniamy do działania wprost, bo wiemy, że działając w ten sposób możemy wywołać efekt odwrotny do zamierzonego. Zamiast tego żonglujemy niuansami, emocjami i szukamy złotego środka.
Przed podejściem do każdego zlecenia robimy bardzo dokładny research: analizujemy słowa kluczowe, konkurencję oraz wszystko co składa się na brand identity Twojej marki. Następnie skrupulatnie wykorzystujemy te dane tworząc treści atrakcyjne dla Twoich Klientów i spójne z misją Twojej Firmy;
Ich zadaniem jest przekonać Klienta do podjęcia działania.
Nie chodzi o to, by zapełnić „czymś” stronę, folder czy newsletter. Chodzi o to, by wszystkie teksty, które opublikujesz w wybranym medium – czy to na stronie, czy w kanale social media, przybliżyły Cię do celu, jakim jest konwersja – sprzedaż.
Treści umieszczane na stronie są narzędziem do realizacji celów biznesowych. Efekty, jakie możesz osiągnąć dzięki publikowaniu wartościowych treści mogą być różne w zależności od obranej strategii marketingowej i wybranego kanału dystrybucji oraz cech lub intencji grupy docelowej, do której adresujesz Twój przekaz. Dla jednych oczekiwanym efektem będzie wygenerowana duża liczba udostępnień, zwiększony ruch na stronie lub blogu lub wysoka pozycja w wyszukiwarce, dla innych największa ilość transakcji w koszyku zakupowym.
W swojej strukturze – od tego zdawałoby się mało istotnego czynnika zależy jak potraktuje Twój content wyszukiwarka. Im bardziej dopracowana struktura tekstu (podział na akapity, wyraźnie zaznaczone wstęp, rozwinięcie, zakończenie, hierarchicznie ułożone nagłówki, wyróżnienia, opisy ALT elementów graficznych, wystarczająca ilość linków wewnętrznych, właściwe nasycenie słowami kluczowymi i zachęcające do odwiedzenia strony meta-opisy ) – innymi słowy – im lepiej tekst jest zoptymalizowany pod wymogi wyszukiwarek – tym wyższa jego pozycja w SERP’ach, a to przecież jest naszym celem.
Niewymuszone, o przejrzystej strukturze, napisane klarownym językiem, pozbawione błędów stylistycznych, gramatycznych czy formalnych, a do tego po prostu ciekawe!
Emocjonujące – co szczególne znaczenie zyskuje przy przygotowaniu opisów do e-commerce. Tutaj konieczne jest używanie różnych sztuczek, by wyróżnić się z tłumu. W dzisiejszym nasyceniu różnego rodzaju treściami w internecie dobre teksty powinny odwoływać się do emocji, być wybitne i efektowne pod względem nasycenia merytoryką. Chodzi nam przecież o to, by być zapamiętanym, komentowanym i polecanym.
Spełniają swoje zadanie odwołując się do pragnień i oczekiwań Twojej grupy docelowej nie w sposób bezpośredni, ale korespondując z jej potrzebami i życzeniami. Nie nakłaniamy do działania wprost, bo wiemy, że działając w ten sposób możemy wywołać efekt odwrotny do zamierzonego. Zamiast tego żonglujemy niuansami, emocjami i szukamy złotego środka.
Przed podejściem do każdego zlecenia robimy bardzo dokładny research: analizujemy słowa kluczowe, konkurencję oraz wszystko co składa się na brand identity Twojej marki. Następnie skrupulatnie wykorzystujemy te dane tworząc treści atrakcyjne dla Twoich Klientów i spójne z misją Twojej Firmy;
Ich zadaniem jest przekonać Klienta do podjęcia działania.
Nie chodzi o to, by zapełnić „czymś” stronę, folder czy newsletter. Chodzi o to, by wszystkie teksty, które opublikujesz w wybranym medium – czy to na stronie, czy w kanale social media, przybliżyły Cię do celu, jakim jest konwersja – sprzedaż.
CHCĘ ZAMÓWIĆ TREŚCI
MASZ PYTANIA?
Z przyjemnością na nie odpowiemy!
Zadzwoń do nas lub napisz jeśli potrzebujesz wsparcia 🙂