Content
Content napędza ruch na strony internetowe: im lepsze treści publikujesz – tym bardziej lojalni i zaangażowani są Twoi odbiorcy.
Tłumaczenia

Wielojęzyczne, wysokiej jakości treści i tłumaczenia pomogą Ci dotrzeć do szerokiego grona odbiorców zagranicznych.

Proofreading

Jeśli przetłumaczyłeś tekst samodzielnie lub przy pomocy oprogramowania wspomagającego oferujemy Ci usługę proofreadingu.

BY UMIESZCZONY NA TWOJEJ WITRYNIE CONTENT SPEŁNIAŁ SWOJĄ FUNKCJĘ I PRZYCZYNIŁ SIĘ
DO POPRAWY JEJ POZYCJI W WYNIKACH WYSZUKIWANIA POWINIEN BYĆ DOBRZE ZAPLANOWANY. PRZEMYŚLANA STRATEGIA TWORZENIA TREŚCI WPŁYNIE POZYTYWNIE NA WZROST ZAUFANIA
I ZAANGAŻOWANIA UŻYTKOWNIKÓW WITRYNY I W EFEKCIE PRZYBLIŻY CIĘ
DO OCZEKIWANYCH WYNIKÓW BIZNESOWYCH.

Twój content powinien być DOBREJ JAKOŚCI, tzn. spójny, ciekawy, rzetelny i napisany w sposób atrakcyjny dla odbiorcy. Jeśli nie chcesz aby użytkownicy opuszczali Twoją witrynę zaraz po wejściu i jeśli zależy Ci na pozytywnych komentarzach i coraz większym ruchu na stronie – zadbaj o to, aby umieszczać na niej dokładnie to, czego szukają Twoi odbiorcy.

Pomożemy Ci przygotować taki content.

Twój content powinien być UNIKATOWY, tzn. nie może zawierać treści powielonych ani zduplikowanych fragmentów oraz musi przedstawiać wartość unikatową, czyli dogłębnie wyczerpać temat, przedstawić go z nowej perspektywy lub być zaprezentowanym w nowej formie pod względem stylistycznym i graficznym. Teksty spełniające wymóg UNIKATOWOŚCI gwarantują wysokie pozycje w wyszukiwarkach i uzyskują lepszą konwersję.

Pomożemy Ci napisać takie teksty.

Twój content musi być DOBRZE NAPISANY, tzn. nie może zawierać błędów merytorycznych, ortograficznych, stylistycznych ani formalnych. Powinien posiadać określoną strukturę i być napisany zgodnie z wymogami SEO. Przede wszystkim jednak musi odpowiadać na potrzeby Twoich odbiorców i je zaspokajać. To treści, które umieszczasz na stronie budują Twoją wiarygodność w ich oczach i wpływają na to, w jaki sposób postrzegana jest Twoja firma.

Usługa proofreadingu, którą oferujemy, pomoże Ci uzyskać teksty pozbawione błędów i atrakcyjne dla odbiorcy.

Twój content musi być SKUTECZNY: ostatecznie przecież celem content marketingu jest wywieranie wpływu na odbiorców w taki sposób, by odwiedzający Twoją witrynę stali się klientami i orędownikami Twojej marki. Twoje teksty mają inspirować odbiorców i motywować do działania.

Pomożemy Ci przygotować takie teksty.

Content umieszczony na stronie jest najważniejszym kryterium rankingowym.
Na jakie teksty od nas możesz liczyć??

Są narzędziem do realizacji celów biznesowych, jakie sobie wyznaczyłeś. Efekty, jakie możesz osiągnąć dzięki publikowaniu wartościowych treści mogą być różne w zależności od obranej strategii marketingowej i wybranego kanału dystrybucji oraz cech lub intencji grupy docelowej, do której adresujesz Twój przekaz. Dla jednych oczekiwanym efektem będzie wygenerowana duża liczba udostępnień, zwiększony ruch na stronie lub blogu lub wysoka pozycja w wyszukiwarce, dla innych największa ilość transakcji w koszyku zakupowym.

W swojej strukturze – od tego zdawałoby się mało istotnego czynnika zależy jak potraktuje Twój content wyszukiwarka. Im bardziej dopracowana struktura tekstu (podział na akapity, wyraźnie zaznaczone wstęp, rozwinięcie, zakończenie, hierarchicznie ułożone nagłówki, wyróżnienia, opisy ALT elementów graficznych, wystarczająca ilość linków wewnętrznych, właściwe nasycenie słowami kluczowymi i zachęcające do odwiedzenia strony meta-opisy ) – innymi słowy – im lepiej tekst jest zoptymalizowany pod wymogi wyszukiwarek – tym wyższa jego pozycja w SERP’ach, a to przecież jest naszym celem.

Niewymuszone, o przejrzystej strukturze, napisane klarownym językiem, pozbawione błędów stylistycznych, gramatycznych czy formalnych, a do tego po prostu ciekawe!

Emocjonujące – co szczególne znaczenie zyskuje przy przygotowaniu opisów do e-commerce. Tutaj konieczne jest używanie różnych sztuczek, by wyróżnić się z tłumu. W dzisiejszym nasyceniu różnego rodzaju treściami w internecie dobre teksty powinny odwoływać się do emocji, być wybitne i efektowne pod względem nasycenia merytoryką. Chodzi nam przecież o to, by być zapamiętanym, komentowanym i polecanym.

Spełniają swoje zadanie odwołując się do pragnień i oczekiwań Twojej grupy docelowej nie w sposób bezpośredni, ale korespondując z jej potrzebami i życzeniami. Nie nakłaniamy do działania wprost, bo wiemy, że działając w ten sposób możemy wywołać efekt odwrotny do zamierzonego. Zamiast tego żonglujemy niuansami, emocjami i szukamy złotego środka.

Przed podejściem do każdego zlecenia robimy bardzo dokładny research: analizujemy słowa kluczowe, konkurencję oraz wszystko co składa się na brand identity Twojej marki. Następnie skrupulatnie wykorzystujemy te dane tworząc treści atrakcyjne dla Twoich Klientów i spójne z misją Twojej Firmy;

Ich zadaniem jest przekonać Klienta do podjęcia działania.

Nie chodzi o to, by zapełnić „czymś” stronę, folder czy newsletter. Chodzi o to, by wszystkie teksty, które opublikujesz w wybranym medium – czy to na stronie, czy w kanale social media, przybliżyły Cię do celu, jakim jest konwersja – sprzedaż.

Dopieszczone w najdrobniejszym szczególe. Nawet wtedy, kiedy zadowoleni z efektu swojej pracy prześlemy Ci teksty do akceptacji a Ty znajdziesz w nich fragmenty, które uznasz za niesatysfakcjonujące – dokonamy niezbędnej korekty.

Treści umieszczane na stronie są narzędziem do realizacji celów biznesowych. Efekty, jakie możesz osiągnąć dzięki publikowaniu wartościowych treści mogą być różne w zależności od obranej strategii marketingowej i wybranego kanału dystrybucji oraz cech lub intencji grupy docelowej, do której adresujesz Twój przekaz. Dla jednych oczekiwanym efektem będzie wygenerowana duża liczba udostępnień, zwiększony ruch na stronie lub blogu lub wysoka pozycja w wyszukiwarce, dla innych największa ilość transakcji w koszyku zakupowym.

W swojej strukturze – od tego zdawałoby się mało istotnego czynnika zależy jak potraktuje Twój content wyszukiwarka. Im bardziej dopracowana struktura tekstu (podział na akapity, wyraźnie zaznaczone wstęp, rozwinięcie, zakończenie, hierarchicznie ułożone nagłówki, wyróżnienia, opisy ALT elementów graficznych, wystarczająca ilość linków wewnętrznych, właściwe nasycenie słowami kluczowymi i zachęcające do odwiedzenia strony meta-opisy ) – innymi słowy – im lepiej tekst jest zoptymalizowany pod wymogi wyszukiwarek – tym wyższa jego pozycja w SERP’ach, a to przecież jest naszym celem.

Niewymuszone, o przejrzystej strukturze, napisane klarownym językiem, pozbawione błędów stylistycznych, gramatycznych czy formalnych, a do tego po prostu ciekawe!

Emocjonujące – co szczególne znaczenie zyskuje przy przygotowaniu opisów do e-commerce. Tutaj konieczne jest używanie różnych sztuczek, by wyróżnić się z tłumu. W dzisiejszym nasyceniu różnego rodzaju treściami w internecie dobre teksty powinny odwoływać się do emocji, być wybitne i efektowne pod względem nasycenia merytoryką. Chodzi nam przecież o to, by być zapamiętanym, komentowanym i polecanym.

Spełniają swoje zadanie odwołując się do pragnień i oczekiwań Twojej grupy docelowej nie w sposób bezpośredni, ale korespondując z jej potrzebami i życzeniami. Nie nakłaniamy do działania wprost, bo wiemy, że działając w ten sposób możemy wywołać efekt odwrotny do zamierzonego. Zamiast tego żonglujemy niuansami, emocjami i szukamy złotego środka.

Przed podejściem do każdego zlecenia robimy bardzo dokładny research: analizujemy słowa kluczowe, konkurencję oraz wszystko co składa się na brand identity Twojej marki. Następnie skrupulatnie wykorzystujemy te dane tworząc treści atrakcyjne dla Twoich Klientów i spójne z misją Twojej Firmy;

Ich zadaniem jest przekonać Klienta do podjęcia działania.

Nie chodzi o to, by zapełnić „czymś” stronę, folder czy newsletter. Chodzi o to, by wszystkie teksty, które opublikujesz w wybranym medium – czy to na stronie, czy w kanale social media, przybliżyły Cię do celu, jakim jest konwersja – sprzedaż.

Dopieszczone w najdrobniejszym szczególe. Nawet wtedy, kiedy zadowoleni z efektu swojej pracy prześlemy Ci teksty do akceptacji a Ty znajdziesz w nich fragmenty, które uznasz za niesatysfakcjonujące – dokonamy niezbędnej korekty.

CHCĘ ZAMÓWIĆ TREŚCI

MASZ PYTANIA?

Z przyjemnością na nie odpowiemy!
Zadzwoń do nas lub napisz jeśli potrzebujesz wsparcia 🙂

Ustawienia prywatności
Dziękujemy za zainteresowanie usługami Splendid Content i za odwiedzenie naszej witryny lub mobilnej aplikacji. Nasza Polityka Prywatności pomoże Ci w zrozumieniu sposobu, w jaki sposób gromadzimy i wykorzystujemy udostępnione nam dane osobowe.
Splendid Content nie sprzedaje ani nie udostępnia danych swoich klientów ani list mailingowych żadnym podmiotom trzecim w celach marketingowych lub innych bez otrzymania Twojej wyraźnej zgody.

Informacje ogólne
1. Niniejsza polityka dotyczy serwisu www, funkcjonującego pod adresem url: https://splendidcontent.pl
2. Operatorem serwisu oraz Administratorem danych osobowych jest: Splendid Content Irmina Fabijańska – Florek, Ul. Grottgera 9 / 1, 20-029 Lublin
3. Adres kontaktowy poczty elektronicznej operatora: biuro@splendidcontent.pl
4. Operator jest Administratorem Twoich danych osobowych w odniesieniu do danych podanych dobrowolnie w Serwisie.
5. Serwis wykorzystuje dane osobowe w następujących celach:
o Obsługa zapytań przez formularz
o Realizacja zamówionych usług
o Prezentacja oferty lub informacji
o Prowadzenie newslettera
6. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
o Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach dane, które zostają wprowadzone do systemów Operatora.
o Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).
Wybrane metody ochrony danych stosowane przez Operatora
1. Miejsca logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL). Dzięki temu dane osobowe i dane logowania, wprowadzone na stronie, zostają zaszyfrowane w komputerze użytkownika i mogą być odczytane jedynie na docelowym serwerze.
2. Istotnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja wszelkiego oprogramowania, wykorzystywanego przez Operatora do przetwarzania danych osobowych, co w szczególności oznacza regularne aktualizacje komponentów programistycznych.
Hosting
1. Serwis jest hostowany (technicznie utrzymywany) na serwera operatora: www.cyberfolks.pl.
Twoje prawa i dodatkowe informacje o sposobie wykorzystania danych
1. W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać Twoje dane osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do wykonania zawartej z Tobą umowy lub do zrealizowania obowiązków ciążących na Administratorze. Dotyczy to takich grup odbiorców:
o firma hostingowa na zasadzie powierzenia;
o firmy świadczące usługi marketingu na rzecz Administratora;
o upoważnieni współpracownicy, którzy korzystają z danych w celu realizacji celu działania strony
2. Twoje dane osobowe przetwarzane są przez Administratora nie dłużej, niż jest to konieczne do wykonania związanych z nimi czynności określonych osobnymi przepisami (np. o prowadzeniu rachunkowości). W odniesieniu do danych marketingowych dane nie będą przetwarzane dłużej niż przez 3 lata.
3. Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora:
o dostępu do danych osobowych Ciebie dotyczących,
o ich sprostowania,
o usunięcia,
o ograniczenia przetwarzania,
o oraz przenoszenia danych.
4. Przysługuje Ci prawo do złożenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania wskazanego w pkt. 3.3 c) wobec przetwarzania danych osobowych w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym profilowania, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Ciebie interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
5. Na działania Administratora przysługuje skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do obsługi Serwisu.
7. W stosunku do Ciebie mogą być podejmowane czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w celu świadczenia usług w ramach zawartej umowy oraz w celu prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego.
8. Dane osobowe nie są przekazywane od krajów trzecich w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych. Oznacza to, że nie przesyłamy ich poza teren Unii Europejskiej.
Informacje w formularzach
1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika, w tym dane osobowe o ile zostaną one podane.
2. Serwis może zapisać informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
3. Serwis, w niektórych wypadkach, może zapisać informację ułatwiającą powiązanie danych w formularzu z adresem e-mail użytkownika wypełniającego formularz. W takim wypadku adres e-mail użytkownika pojawia się wewnątrz adresu url strony zawierającej formularz.
4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego, rejestracji usług itp. Każdorazowo kontekst i opis formularza w czytelny sposób informuje, do czego on służy.
Logi Administratora
1. Informacje o zachowaniu użytkowników w serwisie mogą podlegać logowaniu. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem.
Istotne techniki marketingowe
1. Operator stosuje analizę statystyczną ruchu na stronie, poprzez Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). Operator nie przekazuje do operatora tej usługi danych osobowych, a jedynie zanonimizowane informacje. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
2. Operator stosuje rozwiązanie automatyzujące działanie Serwisu w odniesieniu do użytkowników, np. mogące przesłać maila do użytkownika po odwiedzeniu konkretnej podstrony, o ile wyraził on zgodę na otrzymywanie korespondencji handlowej od Operatora.
3. Operator stosuje techniki remarketingowe, pozwalające na dopasowanie przekazów reklamowych do zachowania użytkownika na stronie, co może dawać złudzenie, że dane osobowe użytkownika są wykorzystywane do jego śledzenia, jednak w praktyce nie dochodzi do przekazania żadnych danych osobowych od Operatora do operatorom reklam. Technologicznym warunkiem takich działań jest włączona obsługa plików cookie.
4. Operator stosuje korzysta z piksela Facebooka. Ta technologia powoduje, że serwis Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA) wie, że dana osoba w nim zarejestrowana korzysta z Serwisu. Bazuje w tym wypadku na danych, wobec których sam jest administratorem, Operator nie przekazuje od siebie żadnych dodatkowych danych osobowych serwisowi Facebook. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika
Informacja o plikach cookies
1. Serwis korzysta z plików cookies.
2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
1. utrzymanie sesji użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
2. realizacji celów określonych powyżej w części “Istotne techniki marketingowe”;
5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujące z operatorem Serwisu podmioty, w szczególności dotyczy to firm: Google (Google Inc. z siedzibą w USA), Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA), Twitter (Twitter Inc. z siedzibą w USA).
Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?
1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www.
2. W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:
o Edge
o Internet Explorer
o Chrome
o Safari
o Firefox
o Opera
3. Urządzenia mobilne:
o Android
o Safari (iOS)
o Windows Phone