content & Copywriting

Content napędza ruch na strony internetowe: im lepsze treści publikujesz – tym bardziej lojalni i zaangażowani są Twoi odbiorcy.

Splendid Content działamy w następujących obszarach związanych z tworzeniem treści:

Splendid Content działamy w następujących obszarach związanych z tworzeniem treści:

Teksty na strony www

Napisane zgodnie z zasadami ortografii i stylistyki, merytorycznie wartościowe dla użytkowników teksty o przejrzystej strukturze, dzięki którym Twoi klienci znajdą na Twojej stronie wszystko to, czego szukają i co zmotywuje ich do podjęcia pożądanego działania. Teksty będą dodatkowo zoptymalizowane pod kątem słów kluczowych, co wpłynie na poprawę widoczności Twojej witryny w wyszukiwarkach. Dzięki atrakcyjnym, ciekawym tekstom Twoja firma w krótkim czasie zaistnieje w przestrzeni mediów cyfrowych a Twoje przychody wzrosną!

Teksty blogowe

Regularnie prowadzony blog, oferujący użytkownikom atrakcyjne i spójne treści to absolutny MUST HAVE w strategii marketingowej. Pozwala na wygenerowanie średnio o 55% odwiedzin na stronie więcej w stosunku do stron bez bloga, oczywiście pod warunkiem, że jest systematycznie prowadzony. Blog wpływa na poprawę widoczności witryny w internecie oraz pomaga w budowaniu społeczności wokół marki.

Mając na uwadze cele biznesowe, jakie Twój blog powinien spełniać, przygotujemy plan działań i kalendarz publikacji. Rzetelnie opracujemy tematy wpisów, przeanalizujemy konkurencję i weźmiemy pod lupę cechy Twoich użytkowników, tak by mogli odnieść wrażenie, że zwracasz się właśnie do nich. Treści na Twoim blogu będą pełniły różne funkcje: będą edukować, inspirować i motywować Twoich odbiorców, uogólniając można powiedzieć, że będą służyły budowaniu relacji z potencjalnymi i aktualnymi klientami. Dzięki naszemu wsparciu Twoja strona zyska nowych użytkowników i będzie miała zdecydowanie większe szanse na wyprzedzenie konkurencji w wyścigu o topowe pozycje w wyszukiwarkach.

Treści do e-commerce

Nieszablonowe opisy produktów i kategorii, które trafiają prosto do serc klientów i generują sprzedaż – to nasza specjalność. W oparciu o wspólnie ustaloną strategię przygotujemy plan publikacji, tak by stworzone przez nas opisy korespondowały z intencjami Twojej grupy docelowej na różnych etapach ścieżki zakupowej. Przygotowując opisy określamy cechy buyer persony, analizujemy teksty konkurencji oraz potencjał sprzedażowy Twoich produktów. Stosujemy metodologię AIDCA
(A – Attention – Przykucie uwagi / I – Interest – Utrzymanie zainteresowania / D – Desire – Dążenie / C – Conviction – Przekonanie / A – Action – Akcja), staramy się odpowiedzieć na wszystkie pytania i rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące produktu zanim jeszcze Twój klient zda sobie z nich sprawę. Wszystkie przygotowane przez nas opisy produktów i kategorii są user i oczywiście SEO friendly. Z naszą pomocą Twój sklep zacznie sprzedawać!

Newslettery

Możesz powierzyć nam również przygotowanie newslettera, który jest bardzo dobrym narzędziem wspierającym budowanie grupy odbiorców zainteresowanych tematyką na Twojej stronie, generowanie leadów i konwersję. Przede wszystkim newsletter to świetne źródło informacji o Twoich klientach, ale także doskonałe narzędzie do informowania o nowościach w ofercie i promocjach. Wspólnie ustalimy jaką wartość dodaną Twój newsletter będzie oferował. Stworzymy szablon, który najlepiej będzie pasował do Twojej firmy, i wypełnimy go atrakcyjnym contentem, który regularnie będziemy wysyłać do Twoich odbiorców. Szybko przekonasz się, że newsletter to jedno z najtańszych i jednocześnie najbardziej efektywnych narzędzi w marketingu internetowym.

Teksty PR

Wzbudzające zainteresowanie odbiorców już od pierwszego akapitu – to nasz konik.
Ich zadaniem jest wypromowanie produktu lub usługi poprzez wyeksponowanie cech odróżniających je od innych produktów / usług dostępnych na rynku oraz podkreślenie zalet i korzyści płynących z ich użytkowania. Oprócz typowych tekstów promocyjnych piszemy również teksty do prasy i na portale branżowe oraz do poradników, broszur informacyjnych, ulotek.
Zachęcamy do przesłania zapytania.

Teksty na strony www

Przygotujemy na Twoją stronę teksty o przejrzystej strukturze, dzięki którym Twoi klienci znajdą na Twojej stronie wszystko to, czego szukają i co zmotywuje ich do podjęcia pożądanego działania. Teksty będą dodatkowo zoptymalizowane pod kątem słów kluczowych, co wpłynie na poprawę widoczności Twojej witryny w wyszukiwarkach.

Dzięki ciekawym, odwołującym się do emocji tekstom Twoja firma w krótkim czasie zaistnieje w przestrzeni mediów cyfrowych a Twoje przychody wzrosną!

Teksty blogowe

Regularnie prowadzony blog, oferujący użytkownikom atrakcyjne i spójne treści to absolutny MUST HAVE w strategii marketingowej. Pozwala na wygenerowanie średnio o 55% odwiedzin na stronie więcej w stosunku do stron bez bloga, oczywiście pod warunkiem, że jest systematycznie prowadzony. Blog wpływa na poprawę widoczności witryny w internecie oraz pomaga w budowaniu społeczności wokół marki.

Mając na uwadze cele biznesowe, jakie Twój blog powinien spełniać, przygotujemy plan działań i kalendarz publikacji, opracujemy tematy wpisów, przeanalizujemy konkurencję i weźmiemy pod lupę cechy Twoich użytkowników.

W zależności od obranej strategii Twój blog będzie edukować, inspirować i motywować Twoich odbiorców, czym pomoże w budowaniu relacji z potencjalnymi i aktualnymi klientami.

Dzięki naszemu wsparciu Twoja strona zyska nowych użytkowników i będzie miała zdecydowanie większe szanse na wyprzedzenie konkurencji w wyścigu o topowe pozycje w wyszukiwarkach.

Treści do e-commerce

Nieszablonowe opisy produktów i kategorii, które trafiają prosto do serc klientów i generują sprzedaż – to nasza specjalność. W oparciu o wspólnie ustaloną strategię przygotujemy plan publikacji, tak by stworzone przez nas opisy korespondowały z intencjami Twojej grupy docelowej na różnych etapach ścieżki zakupowej. Przygotowując opisy określamy cechy buyer persony, analizujemy teksty konkurencji oraz potencjał sprzedażowy Twoich produktów. Stosujemy metodologię AIDCA (A – Attention – Przykucie uwagi / I – Interest – Utrzymanie zainteresowania / D – Desire – Dążenie / C – Conviction – Przekonanie / A – Action – Akcja), staramy się odpowiedzieć na wszystkie pytania i rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące produktu zanim jeszcze Twój klient zda sobie z nich sprawę. Wszystkie przygotowane przez nas opisy produktów i kategorii są user i oczywiście SEO friendly.

Z naszą pomocą Twój sklep zacznie sprzedawać!

Newslettery

Możesz powierzyć nam również przygotowanie newslettera, który jest bardzo dobrym narzędziem wspierającym budowanie grupy odbiorców zainteresowanych tematyką Twojej strony, generowanie leadów i konwersję. Przede wszystkim newsletter to świetne źródło informacji o Twoich klientach, ale także doskonałe narzędzie do informowania o nowościach w ofercie i promocjach. Wspólnie ustalimy jaką wartość dodaną Twój newsletter będzie oferował. Stworzymy szablon, który najlepiej będzie pasował do Twojej firmy, i wypełnimy go atrakcyjnym contentem, który regularnie będziemy wysyłać do Twoich odbiorców.

Szybko przekonasz się, że newsletter to jedno z najtańszych i jednocześnie najbardziej efektywnych narzędzi w marketingu internetowym.

Teksty PR

Wzbudzające zainteresowanie odbiorców już od pierwszego akapitu – to nasz konik.
Ich zadaniem jest wypromowanie produktu lub usługi poprzez wyeksponowanie cech odróżniających je od innych produktów / usług dostępnych na rynku oraz podkreślenie zalet i korzyści płynących z ich użytkowania.

Oprócz typowych tekstów promocyjnych piszemy również teksty do prasy i na portale branżowe oraz do poradników, broszur informacyjnych, ulotek.
Zachęcamy do przesłania zapytania.

postaw na wartościowy content, który przyciągnie na Twoją stronę klientów

 

Treści, którym trudno się oprzeć i słowa, które działają jak magnes

Postaw na treści od Splendid Content i zobacz jak zdeklasyfikujemy konkurencję! 

Dzięki treściom od nas:

1.

Zwiększysz widoczność swojego produktu lub usługi w siecia Twoi klienci w końcu się o nim dowiedzą!

2.

Wygenerujesz większy ruch na stronie i szybko wskoczysz na wysokie pozycje w wyszukiwarkach!

3. 

Poprawisz swoją sprzedażdzięki skutecznym tekstom zmaksymalizujesz wyniki zostawiając konkurencję w tyle!

 

Naszą domeną są branże: techniczna, budowlana i prawnicza.

Sprawdź, jakie treści możemy dla Ciebie stworzyć:

  • treści merytoryczne (bazujące na wiedzy i doświadczeniu, dlatego zanim przystąpimy do pracy skrupulatnie prowadzimy research branży, audyt brandu i analizę grupy docelowej)
  • treści, które są user i SEO friendly (ważni są dla nas użytkownicy, bo to dla nich piszemy, i wyszukiwarki, bo to algorytmy googla i zasady SEO wyznaczają ramy dla naszych działań);
  • treści nieszablonowe i unikatowe: nie piszemy tak samo o tym samym co konkurencja, chcemy być od niej co najmniej o krok dalej;
  • treści aktualne i jednocześnie ponadczasowe;
  • treści spójne, nawet jeśli ich tworzenie lub dystrybucja są rozłożone w czasie;
  • treści, które wywołują emocje i zapadają w pamięć;
  • oraz treści, które edukują, angażują i inspirują.

Nie przepalaj swojego budżetu na nieskuteczne działania, nie zwlekaj,  wybierz treści od Splendid Content!

 
 

CHCĘ ZAMÓWIĆ TEKST

Content
Przeznaczenie zamawianych treści (zaznacz jedną pozycję)
Liczba słów (znaków ze spacjami)
Liczba słów (znaków ze spacjami)
Liczba słów (znaków ze spacjami)
Liczba słów (znaków ze spacjami)
Liczba słów (znaków ze spacjami)
Liczba słów (znaków ze spacjami)
Liczba słów (znaków ze spacjami)
Liczba słów (znaków ze spacjami)
(podaj datę do której powinniśmy zrealizować zlecenie)
(branża, tematyka, główni konkurenci, słowa kluczowe – jeżeli masz przygotowane) / pytania
Wymagane zgody
Administratorem danych osobowych jest firma Splendid Content Irmina Fabijańska - Florek z siedzibą w Lublinie, 20-029 przy ul. Grottgera 9 / 1, NIP: 9462131149, a dane wpisane w formularzu kontaktowym będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane pytanie. Szczegółowe informacje w Polityce Prywatności.

Czerwona * – informacje wymagane do opracowania Twojego zlecenia

Proces realizacji zamówienia

1. Przesłanie formularza do wyceny (przez stronę lub mailem).
2. Kontakt ze strony Splendid Content (tak szybko jak to możliwe).
3. Przygotowanie i przesłanie oferty.
4. Akceptacja lub omówienie i dostosowanie oferty.
5. Zawarcie umowy lub złożenie zamówienia przez Klienta i potwierdzenie przyjęcia zlecenia do realizacji przez Splendid Content.
6. Realizacja projektu.
7. Przekazanie gotowego tekstu.
8. Akceptacja ze strony klienta lub zgłoszenie ewentualnych uwag; zmiany lub korekty w razie konieczności i ostateczna akceptacja.
9. Wystawienie faktury Vat.

Jeśli nie znalazłeś tego, czego szukasz lub masz pytania do formularza – skontaktuj się z nami:

Ustawienia prywatności
Dziękujemy za zainteresowanie usługami Splendid Content i za odwiedzenie naszej witryny lub mobilnej aplikacji. Nasza Polityka Prywatności pomoże Ci w zrozumieniu sposobu, w jaki sposób gromadzimy i wykorzystujemy udostępnione nam dane osobowe.
Splendid Content nie sprzedaje ani nie udostępnia danych swoich klientów ani list mailingowych żadnym podmiotom trzecim w celach marketingowych lub innych bez otrzymania Twojej wyraźnej zgody.

Informacje ogólne
1. Niniejsza polityka dotyczy serwisu www, funkcjonującego pod adresem url: https://splendidcontent.pl
2. Operatorem serwisu oraz Administratorem danych osobowych jest: Splendid Content Irmina Fabijańska – Florek, Ul. Grottgera 9 / 1, 20-029 Lublin
3. Adres kontaktowy poczty elektronicznej operatora: biuro@splendidcontent.pl
4. Operator jest Administratorem Twoich danych osobowych w odniesieniu do danych podanych dobrowolnie w Serwisie.
5. Serwis wykorzystuje dane osobowe w następujących celach:
o Obsługa zapytań przez formularz
o Realizacja zamówionych usług
o Prezentacja oferty lub informacji
o Prowadzenie newslettera
6. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
o Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach dane, które zostają wprowadzone do systemów Operatora.
o Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).
Wybrane metody ochrony danych stosowane przez Operatora
1. Miejsca logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL). Dzięki temu dane osobowe i dane logowania, wprowadzone na stronie, zostają zaszyfrowane w komputerze użytkownika i mogą być odczytane jedynie na docelowym serwerze.
2. Istotnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja wszelkiego oprogramowania, wykorzystywanego przez Operatora do przetwarzania danych osobowych, co w szczególności oznacza regularne aktualizacje komponentów programistycznych.
Hosting
1. Serwis jest hostowany (technicznie utrzymywany) na serwera operatora: www.cyberfolks.pl.
Twoje prawa i dodatkowe informacje o sposobie wykorzystania danych
1. W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać Twoje dane osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do wykonania zawartej z Tobą umowy lub do zrealizowania obowiązków ciążących na Administratorze. Dotyczy to takich grup odbiorców:
o firma hostingowa na zasadzie powierzenia;
o firmy świadczące usługi marketingu na rzecz Administratora;
o upoważnieni współpracownicy, którzy korzystają z danych w celu realizacji celu działania strony
2. Twoje dane osobowe przetwarzane są przez Administratora nie dłużej, niż jest to konieczne do wykonania związanych z nimi czynności określonych osobnymi przepisami (np. o prowadzeniu rachunkowości). W odniesieniu do danych marketingowych dane nie będą przetwarzane dłużej niż przez 3 lata.
3. Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora:
o dostępu do danych osobowych Ciebie dotyczących,
o ich sprostowania,
o usunięcia,
o ograniczenia przetwarzania,
o oraz przenoszenia danych.
4. Przysługuje Ci prawo do złożenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania wskazanego w pkt. 3.3 c) wobec przetwarzania danych osobowych w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym profilowania, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Ciebie interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
5. Na działania Administratora przysługuje skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do obsługi Serwisu.
7. W stosunku do Ciebie mogą być podejmowane czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w celu świadczenia usług w ramach zawartej umowy oraz w celu prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego.
8. Dane osobowe nie są przekazywane od krajów trzecich w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych. Oznacza to, że nie przesyłamy ich poza teren Unii Europejskiej.
Informacje w formularzach
1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika, w tym dane osobowe o ile zostaną one podane.
2. Serwis może zapisać informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
3. Serwis, w niektórych wypadkach, może zapisać informację ułatwiającą powiązanie danych w formularzu z adresem e-mail użytkownika wypełniającego formularz. W takim wypadku adres e-mail użytkownika pojawia się wewnątrz adresu url strony zawierającej formularz.
4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego, rejestracji usług itp. Każdorazowo kontekst i opis formularza w czytelny sposób informuje, do czego on służy.
Logi Administratora
1. Informacje o zachowaniu użytkowników w serwisie mogą podlegać logowaniu. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem.
Istotne techniki marketingowe
1. Operator stosuje analizę statystyczną ruchu na stronie, poprzez Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). Operator nie przekazuje do operatora tej usługi danych osobowych, a jedynie zanonimizowane informacje. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
2. Operator stosuje rozwiązanie automatyzujące działanie Serwisu w odniesieniu do użytkowników, np. mogące przesłać maila do użytkownika po odwiedzeniu konkretnej podstrony, o ile wyraził on zgodę na otrzymywanie korespondencji handlowej od Operatora.
3. Operator stosuje techniki remarketingowe, pozwalające na dopasowanie przekazów reklamowych do zachowania użytkownika na stronie, co może dawać złudzenie, że dane osobowe użytkownika są wykorzystywane do jego śledzenia, jednak w praktyce nie dochodzi do przekazania żadnych danych osobowych od Operatora do operatorom reklam. Technologicznym warunkiem takich działań jest włączona obsługa plików cookie.
4. Operator stosuje korzysta z piksela Facebooka. Ta technologia powoduje, że serwis Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA) wie, że dana osoba w nim zarejestrowana korzysta z Serwisu. Bazuje w tym wypadku na danych, wobec których sam jest administratorem, Operator nie przekazuje od siebie żadnych dodatkowych danych osobowych serwisowi Facebook. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika
Informacja o plikach cookies
1. Serwis korzysta z plików cookies.
2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
1. utrzymanie sesji użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
2. realizacji celów określonych powyżej w części “Istotne techniki marketingowe”;
5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujące z operatorem Serwisu podmioty, w szczególności dotyczy to firm: Google (Google Inc. z siedzibą w USA), Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA), Twitter (Twitter Inc. z siedzibą w USA).
Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?
1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www.
2. W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:
o Edge
o Internet Explorer
o Chrome
o Safari
o Firefox
o Opera
3. Urządzenia mobilne:
o Android
o Safari (iOS)
o Windows Phone